Úvod / Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

V případě zájmu o pronájem prostor pro vaše aktivity nás kontaktujte. Ceník pronájmu najdete zde, ceny jsou orientační, vždy platí osobní dohoda.

1. Kde kurzy probíhají?

Není-li uvedeno jinak, všechny kurzy probíhají prezenčně na adrese Husova 242/, Praha 1, bud’ v přízemním divadelním sále vedle kavárny, nebo v podkrovních učebnách (3.n.p., v domě není výtah). Upřesnění přijde účastníkovi mailem s podrobnými instrukcemi 4 dny před konáním kurzu, na který je přihlášen.

2. Mohu se do kurzu přihlásit, ikdyž nejsem učitel/lektor nebo pedagogický pracovník? Bude se mě týkat zvýhodněná cena?

Ano, naše kurzy jsou otevřené všem zájemcům bez ohledu na povolání. Zvýhodněná (dotovaná) cena též platí pro všechny. Učitele/lektory však můžeme zahrnout do tzv. indikátorů dotace, jelikož podpora je určená právě pro ně. Proto se Vás v dotazníku ptáme na povolání a cílíme především na učitele/lektory/pedagogické pracovníky.

3. Jak se mám na kurz přihlásit a jak s platbou?

Do kurzu se lze přihlásit na stránce příslušného kurzu, je možné, že na výběr bude několik termínů. Může se stát, že vámi vybraný termín už je naplněn, potom přihlášení do kurzu není možné. Po kliknutí na tlačítko „PŘIHLÁSIT SE“ se otevře webový formulář, který, prosím, pečlivě vyplňte! Pokud za vás bude platit zaměstnavatel (škola), do fakturačních údajů napište správný a přesný název zaměstnavatele (školy), adresu a IČO. Pokud platíte sám/sama za sebe, napište své jméno a adresu. V jedné přihlášce je možné přihlásit i větší počet účastníků (tlačítko přidat účastníka), podle počtu účastníků pak systém vystaví zálohovou fakturu, která přijde bezprostředně po přihlášení na mail, který jste uvedli do fakturačních údajů. Dbejte, prosím, na správnost mailové adresy. Zálohová faktura má splatnost obvykle 7 dnů. Teprve po jejím uhrazení vám garantujeme účast v kurzu. Pokud splatnost promeškáte, přijde Vám od nás upomínka. Pokud ani týden po upomínce nebude zálohová faktura uhrazena, smažeme ji a Vaše místo v kurzu dáme k dispozici dalšímu zájemci. Pokud potřebujete splatnost faktury posunout, neváhejte nás kontaktovat, rádi vyhovíme.

Po zaplacení zálohové faktury přijde mail s poděkováním a odkazem na vystavený daňový doklad. Informační mail s upřesněním instrukcí ohledně kurzu přijde na email (emaily) uvedený v přihlášce (tzn všem účastníkům z přihlášky, pokud byla podaná jedna přihláška za více účastníků). PEČLIVĚ PROTO ZKONTROLUJTE VŠECHNY ZADANÉ ÚDAJE V PŘIHLÁŠCE – ZEJMÉNA EMAILOVÉ ADRESY!!

4. Co dělat, pokud mi nepřišel žádný email s fakturou a potvrzením ani informační mail?

Pravděpodobně jste zadal/a nepřesně emailovou adresu. Kontaktujte nás na mailu produkce@atelier9.cz nebo na telefonu 775 377 650 (Martina Kafková) nebo 602 255 525 (Lucie Kukulová)

5. Jak zjistím, zda mám místo v kurzu garantované?

Místo v kurzu je pro Vás z naší strany garantované po proplacení zálohové faktury. Zálohovou fakturu najdete pod odkazem v mailu, který Vám přijde po vyplnění webové přihlášky. Po připsání částky kurzovného na náš účet Vám přijde (na adresu uvedenou v přihlášce) poděkování za platbu a odkaz na daňový doklad. Prosím, ujistěte se, že variabilní symbol na zálohové faktuře je shodný s variabilním symbolem, který jste napsal/a do platebního příkazu. Pokud se v.s. neshoduje přesně, platba se nespáruje a potvrzení ani daňový doklad k Vám nedorazí. Pokud jste platbu odeslal/a a nejste si jista, zda se správným v.s., musíme Vás požádat o zaslání potvrzení o odeslané platbě – a budeme hledat a párovat ručně. 🙂

6. Dostanu osvědčení o absolvování kurzu?

U neakreditovaných kurzů vystavujeme potvrzení o absolvování kurzu se všemi náležitostmi.

7. Lze kurzy platit ze „šablon“?

Záleží na vaší škole. V případě kurzů podpořených dotací ze strany MŠMT přišla na tento dotaz následující odpověd’: „V podmínkách šablon je uvedeno, že příjemce realizuje aktivity tak, aby nebyly financovány i z jiných zdrojů např. NPO. Jednotkové náklady jsou vypočteny na plnou cenu školení a tyto školy by byly zvýhodněny, pokud by platily kurz částečně financovaný NPO.“ Naše právní oddělení tuto odpověď rozklíčovalo jako „ne“, nicméně 99% škol tuto otázku vůbec neřeší a naše kurzy z OP JAK financuje.

8. Je možné změnit termín kurzu, pokud nemohu do kurzu nastoupit?

Pokud je takový termín vypsán, obvykle není problém do jiného termínu či dokonce kurzu Vás interně přesunout, stačí napsat nebo zavolat. Není pak nutné znovu vyplňovat přihlášku.

9. Je možné zapsat se jako náhradník, pokud je termín kurzu obsazený?

Máte-li zájem o kurz (termín), který je již naplněný, prosíme, napište nám přes kontaktní formulář zprávu, o který kurz a termín se jedná. Uložíme Vás do zájemců. Pokud se místo v daném (či jiném) termínu kurzu uvolní, nebo vypíšeme termín další, budeme Vás kontaktovat.

10. Co dělat pokud onemocním nebo se z jiného důvodu nebudu moci kurzu zúčastnit?

Odpověď na tuto a mnoho dalších otázek naleznete v našich OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH.